Härlig onsdag

God morgon du goa söta! ♥

Så var det allaredan onsdag   
Veckan känns kort pga att måndag var helgdag.
Solen skiner utanför, vi har varmt och skönt.
Sitter med en mugg kaffe framför mig, den första idag.

Varit risig i magen under natten och morgonsidan
så jag får ta det lite lugnt med fikat idag 
Stora tjejen har ledig dag så när som på 1 lektion.
Den yngsta är i skolan.
Bara några veckor kvar nu tills de har sommarlov   

Våra förbaskade förkylningar och hosta är som en spiral.
Har åkt dit igen med slem i lungorna, gubben har varit
hostig och haft jobbigt hela påsken. Han är inte bra än.

Det sägs att det går någon envis elak jäkla hosta som
inte vill ge sig och som man inte kan få något mot.
Känns jobbbigt.

Jag brukar nästan alltid avsluta med lunginflammation.
Har redan haft 2 iår. Det räcker 

Annars så blir denna dag lugn, ska läsa klart de sista
bladen i min underbara bok som jag köpte "CIRKELN"
Har ni inte läst den än...gör det, man kan inte sluta 



Känns lite tungt att man måste vänta till nästa år
med andra boken i denna serie. Vill läsa vidare NU
Men den som väntar på något gott... 

Vad ska du göra denna härliga dag?

  Puss så länge du goa ♥ 

vi ses väl fler gånger under dagen 


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

tack :)



skönt med sommarlov ;D

2011-04-27 @ 10:10:32
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Mådde

inte lätt när man är förkyld hela tiden

hoppas du slipper lunginf. den här gången

KRAM

2011-04-27 @ 12:10:45
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: kaffehörnan

Typiskt när våren e kommen o va förkyld

Jag har med åkt på det

kram

2011-04-27 @ 16:46:50
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0