Känns lite tungt

Jaha , så har den stationära datorn hakat sig.
Kommer så långt så jag ska logga in, men där är det stopp.
Jag kan inte komma in på min sida.
Inte någon annan i familjens sida heller :(
Ska väl försöka åka och lämna in datorn, få se vad de säger.

Så nu blir det lite fattigt med bilder kanske, men det får du
ha överseende med ;) ett tag framöver.

Det jäkliga är ju att man gör det mesta via datorn idag,
bankärenden, allt annat viktigt också.
Tänkte ha deklarerat idag via datorn, men se det sket sig helt.
Bara att hålla tummen för att det ska vara något enkelt
som inte heller blir så dyrt :s

Dags att bära ut klumpen, tur jag även har denna bärbara :D

Kramis på en stund ♥
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hejsan! När väl datorerna krånglar så märker man verkligen hur beroende man egentligen är av dem. Hemska om man tänker efter. Man har ju klarat sig utan dator förr ju.

Ha en skön tisdagskväll.

2011-04-26 @ 17:49:19
URL: http://thebitcheva.blogg.se/
Postat av: Mådde

ja du gumman detta att vara utan dator vet jag hur de känns...inte bra....hoppas de löser sej. Jag vill ju veta hur du har de och så....KRAM

2011-04-26 @ 19:07:33
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0