Påskveckan har börjat

  God morgon vänner! :)
Ser ut att bli en mycket fin dag.
Blå himmel men ingen sol än, men den kommer :D
De har precis utlovat runt 15 grader varmt ♥ .... Njuter

Idag gäller Västerås och läkarkontroll av rygg för 1 av oss.
Vilken jäkla tid att få då man måste åka hela länet.
Men nu är vi på benen alla 3 :)
Ska samtidigt kolla de nya affärerna ute på Erikslund, tror jag. 

Önskar Dig en fortsatt fin dag, ska nu fortsätta med min frukost.
Vad händer hos dig idag?
Har du kanske påsk semester :D ?

Stora kramen till dig du underbara! ♥


Kommentarer
Postat av: Mådde

ha ha du "klagar" för att du måste till västerås LÅNGT...vilken tur du inte bor här då, Lova skall ha en spruta 1½år va de nu kan vara....Hannah måste först åka in till Vilhelmina 2½ mil för att hämta sprutan sen åka till Lycksele för att få den...10 mil åt andra hållet

2011-04-18 @ 08:15:22
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 11:13:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Men jag hoppas de slapp åka före kl 7.

Vi kunde ju fått en tid vid 10 så man slapp

gå upp efter 5 på morgonen.

Inte så kul och lätt då inte kroppen fungerar

vid den tiden utan behöver sin tid

att komma igång.Japp......

2011-04-18 @ 16:44:28
URL: http://bibbisliv.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

De var kanon ni är på banan

Jag har varit o gått mkt idag, mkt trevligt väder

kram

2011-04-18 @ 17:06:16
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0