Torsdag allaredan

God morgon jag tror :D

Har du sovit gott? Det har jag inte gjort om jag känner efter.
Men den biten hoppar vi tycker jag,för idag är det allaredan
torsdag, man är ju liksom efter 1 dag i huvudet denna vecka ;)

Men det klart vi tackar för det, iallafall tjejerna och gubben :D
Idag ska jag lägga mig i stolen ute på altan....
bara njuta och må bra. Kanske borde finna dammsugaren......
men bara kanske :D

Slängde ut mattorna redan igår :)
Ska även hänga ut allas sängkläder, men asover så gott
på kvällen då man fått vädra dem :)

Men vad ska du göra idag då???

Kramen så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Mådde

först tända i spisen (de gär gjort)

nu kl 9 till sjukan för B12

passa på att handla när jag i alla fall är i byn

baka bullar om vädert tillåter..."fniss fniss"

och så i kväll tror jag att jag skall bjuda in hyresvärlden med fru på nått gott (om jag bakat)

2011-04-28 @ 08:37:42
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Mådde

glömde en viktig sak

måste skura toa

2011-04-28 @ 08:41:50
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0