Vilken måndag :) ♥ ♥ ♥

Ja så har det åter blivit kväller... sitter på min UNDERBARA altan :)

Att köra till Västerås imorse var en pärs, men jag kom ner :)
Hade så jäklans ont överallt och värst i ryggen,
så jag fick stanna 3 gånger för att röra på mig.
Stolt över mig själv att jag klarade av det...

Men nya Ica Gross kan de behålla, alldeles för stort för mig/oss.
Nä, det blir åt andra hållet för mig :D
Ica Kvantum i Avesta. Mycket trevligare, närmare att åka också. 3 mil istället för 7 mil ....

Röntgen gick bra, var klar där ganska fort.Varför röntgen då, kan man ju fundera över...
JO det beror på påkörningen tidigare i år.Troligen någon vipler eller dyligt.
Jag har bortfall i vänster hand och har inte känsel i halva handen,
sedan har jag en smärta i nacken som inte ger sig,
flickan min har värk i sin rygg. Ännu mer klagan från mig med andra ord...

Vet inte om man har rätt att tycka vissa tider är lite för tidiga
för mig numera....hm....
Mina tjejer tyckte iallafall att jag var duktig att "orka" köra trots värken.
Deras ord betyder mest då de vet HUR man är på morgonen, en påse nötter typ ;)

Idag kom även STORA glädjebeskedet :)
Berättar om det senare, då jag vill lite mera ;)

Nu är stora tjejen ute och övningskör. Tyvärr orkade jag inte följa med.
Hon är väldigt duktig på att köra.

Tänk man har inte några barn längre, jag har små damer och som
de själva alltid säger, vi är bästa vänner som alltid finns för varandra.
Älskar er mina STORA ♥ ♥ !!! Finare vänner kan man inte ha :D

Imorgon gäller pratvännen, bassängträning och annat trevligt på eftermiddagen :D
Längtar verkligen tillls imorgon ;) Vet att fler gör det .... hi hi hi

Skulle även vilja berätta om en vän som har en underbar sida :)
Min FINA bloggvän: http://www.kaffehornan.se/
Besök gärna hans sida :)

Efter att ha sagt detta...ska jag gå en sväng, sen får vi se om vi ses här
mer ikväll eller inte...men det gör vi säkert.....

Kramis ♥


Kommentarer
Postat av: Deeqa

fin blogg du har :)

2011-04-19 @ 08:01:59
URL: http://deeqaa.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Härligt med en altan bara njuta o känna dofter,kvitter

Men gud vad du är gullig, såg en länk som gick till mig. kramar av massor

2011-04-19 @ 09:53:21
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0