Äntligen fredag

Ska försöka få till ett kort om en stund.
Så ni får se HUR det ser ut utanför mig.

Men snart ska jag iväg och handla lite gottis,
tänkte göra hemgjorda Sushi ikväll till mig.
De andra i familjen ska äta pizza, men jag har inte någon sådan känsla.

Ska även hämta hem mina goa tjejer så de slipper gå i snöstormen.
Det är en bra bit för dem innan de är hemma.

Annars har denna dag bestått av bassängträning i 1 timme.
Trodde inte jag skulle komma verken dit eller hem
då det var så attens med snö, halt som fasen.
När ska eländet sluta???

Näpp dags att hämta tjejerna nu :)
Hörs senare igen, kanske med ett kort då :)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt med fredag igen! :)

Ha en skön och bra helg<3

Puss<3

2011-02-11 @ 15:23:18
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0