Fredagsmyyyysss ♥




Dåligt uppdaterat sista dagarna :(
Men ibland så fungerar inte dagarna riktigt som man drömt om.
Igår vart äldsta tjejen hemma från praktiken pga hög feber.
Hon mådde inte alls bra i Onsdags då hon kom hem,
orkade inte äta och var brännhet.

Igårmorse kunde hon inte alls äta, det kom upp igen det som kom ner.
Igårkväll testade jag ett nytt recept, hon smakade och det fungerade.
Kändes skönt även för mig, jobbigt att stå bredvid och inte kunna hjälpa.
Idag är båda tjejerna dåliga. och jag har en helvetes huvudvärk
som nu bara slog mig i skallen :s

Annars är väl allt ok :D



(Bilden tagen från internet!)

Utanför skiner solen och det kommer lite snöfjun i luften.
Ska strax åka och handla, betala en räkning och även lämna en sockerkaka.
Bakade 2 stycken mjuka pepparkakor igårkväll.
Ska lämna den ena till en man som hjälpt oss tidigare.
Kan vara roligt för hans arb plats att få något hembakat till fikarasten :)



Ikväll ska jag och gubben på middag.
Är bjudna till ett par bekanta på lite lättare ikväll :)
Det ska bli riktigt kul tycker jag. Få se vad som hon bjuder på för gott.
Vet att hon är väldigt duktig på allt vad mat heter.

Vad ska du pyssla med denna fredag då?


Fredagskramen så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0