Indragen i krock :(

Igår var jag och hämtade yngsta dottern från skolan.
Samtidigt hade de i skolan nedanför oss slutat.
Där går låg och mellanstadieelever.
Stannade för att släppa förbi en bil och även barn som gick över gatan
för att komma till parkeringen där föräldrarna väntade.

Bakom mig kommer en bil, som INTE kunde stanna i halkan :(
Såg bara bilen i backspegeln, sedan small det
och min bil förflyttades framåt i snabb fart.
Tur nog så klarade sig barnen som var framför.
Min bil vart ej ramponerad, men den andras fick skador.
Hon hade kört in i min dragkrok.

Efter ½ timme ca kom värken i nacken och upp i huvudet.
Likaså på min dotter som även vart illamående.
Vi hamnade på akuten i Västerås och vart röntgade med skiktröntgen, 
fick ordentlig stödkrage för att fixera nackarna.


(Bilden tagen vid midnatt, inte så pigg då)

Idag är man mer än mör, har ont.
Men vi vet att vi inte har någon skada i nackarna.
Nu ska jag fösöka få lite nybryggt kaffe i mig.

Puss så länge ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken tur att det inte var något allvarligt vännen! Kram på dig.

2011-02-22 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0