Längtan

efter att åka till Gävle blir bara större och större.
Men det ska ju även passa alla andra måsten.
Men go,skön uppassning, god mat,dryck
och trevligt sällskap är aldrig fel. Får kolla in almanackan ordentligt.




Brukar alltid äta Suchi som min lunch inne på Gallerian 9:an  :)



Sedan har vi ätit hos våra vänner på kvällen.
Jag brukar alltid äta deras underbart goda Taco.
Men nu har de tyvärr sålt sitt matställe i centrum.
Får hoppas på något nytt. Annars får det bli en vända till söder :)
Dem har ju även ett ställe där ;)
Allt går bara man vill....



Men nu ska jag finna sängen,för imorgonbitte ska yngsta tjejen skjutsas.
Sedan ska den äldre iväg till sitt. Sedan drar jag så det behövs sömn i ögonen :)

Borsta nötterna nu, sedan lopplådan för mig.

Många sköna drömmar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0