Sjuk igen :(



Idag är det 10 månader kvar till julafton
det var det första min man sa till mig imorse :(
Nejjjjjjjjj !!!!!!!  tänkte jag.
Måste få bli vår och massa sommarsköna saker först.

Har sovit så otroligt dåligt inatt.
Vissa stunder sittande, pga förkylningen och hostan.
Har så ont i halsen, känns som man skär med vass kniv
i halsen, slem finns i lungorna. Jobbigt känns det.
Tur jag fixade maten för idag redan igår :)
För idag blir det alvedon, vart te och kaffe, sängen som gäller.
Känner mig totalt matt.

Tog bort halsmandlarna förra året.
Efter det så känns det värre i halsen då jag blir dålig än innan.
Inget som tar emot nu.
Är också mer sjuk känns det som än innan den operationen.

Idag har vi annars grått väder men väldigt kallt igen ... -23 grader.
När ska kylan ge sig?????

Ska nu försöka äta lite frukost,
trots att jag inte är ett dugg sugen på någon.
Men ibland måste man göra saker man inte vill också.

Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: reb & eve - blogg om Skate,stil&vardag

Jag är också sjuk, förkyld och ingen röst kvar!!

2011-02-26 @ 12:21:03
URL: http://welikeitfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0