Söndag ♥♥

Oj va denna helg passerat fort :o
Redan söndagskväll :D

Har varit osynlig här ...
Men kände att orken inte fanns här igår.
Idag har jag och gubben min gjort en riktigt
lång och skön promenix i solskenet.

Handlat och lagat mat också förstås.
Idag vart det rester från gårdagen till lunch :)
Smakar bra även dagen efter.



Potatisgratäng med god skinksnitzel, sallad.
Ja man överlevde det riktigt bra :)
Mätt vart man också.

Ikväll vart det kokt potatis med Pannbiff
gräddsås med stekt lök, lingonsylt
blandad salllad. Smakade även det riktigt gott.
Hemlagad mat smakar alltid bäst
om jag får bestämma.




Visst är det trevligt att någon gång gå ut,
men jag tycker hemlagad smakar bättre :)
Nu ska en balja kaffe fixas :)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0