Vilken onsdag



Jaha ja, idag vaknar man med sveda i halsen och dunderförkylning...
inte alls roligt, men den jäkeln frågade inte heller om det var ok att ramla över mig.

Ska upp till läkarstationen nu till 08.00 och ta prover.
Ska kolla B12 och Folacin hur det ligger till i kroppen.
Ska ta en ny B12 spruta på fredag, men läkaren ville veta hur det var innan.
Kan ju vara vettigt.

Har tagit fram lite saker för att kunna fixa middagen senare idag.
Vad det blir berättar jag om lite senare :)
Hoppas du besöker mig och vill veta.

Annars har vi idag -26 grader ute och man fryser häcken av sig.
Även idag kommer det snö i luften, vad det nu ska vara bra för.
Brukar det verkligen snöa då det är så här pass kallt ute?????

Har kört äldsta tjejen till dagiset där hon jobbar även denna veckan.
Yngsta tjejen ska jag köra samtidigt som jag drar till provtagningen.

Vad gör du idag då?

Stora kramen så länge ♥
 

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

vad tar du mer än B12? tar du nå vitaminer?



har bara spenderat kvällen framför tv'n och myst :) du då?

2011-02-23 @ 23:17:54
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0