25 år



God förmiddag goa läsare!

Sitter här med en stor mugg
halvljummet kaffe
med lite mjölk i.

Tittar i ett gammalt fotoalbum och minnerna
går tillbaka många år.
Men ändå känns det som igår.



Idag är det 25 år sedan jag miste min pappa.
Tänk att det kan var så pass många år sedan.



Kallt har vi också...burr... -11 grader.
Så idag blir det att hålla sig inomhus och göra
vettiga saker istället för att frysa om nästippen :D

Vad gör du idag?  Har du kallt ?

Kram kram /Bibbi
"djupt i albumet"

Älskar Dig för Alltid pappa ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack till att ni anmälde er till min tävling, vinnaren är dragen. Titta in och se om det blev du! =)



kram

2011-01-26 @ 12:15:11
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Hej vännen



Oj 25 år sedan, tiden går verkligen fort

Skänker en tanke till dig

kram

Jag mår bra

2011-01-26 @ 13:08:44
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0