Fredag :)



Sista arbetsdagen denna vecka :)
Idag vart det bassäng träning 08.30.
Skönt att gå i riktigt varmt vatten,
musklerna slappnar av och det gör inte så jäkla ont
i kroppen som det annars gör.

Sedan vart det matlagning och städning under dagen.
Att inte dammråttorna kan städa undan sig själv :D
Nja så jäkligt var det ju inte ,men det blir en del sopor
efter någon dag.

Ikväll blev det köttfärspaj med gröna ärtor.
Sedan vart det en veckosallad fixad också :)
Haft uppehåll med den ett tag, vi åt den för ofta
under ett tag så vi töttnade på den.
Så kan man ju göra med olika maträtter, då man äter dem ofta.

Ikväll ska jag se Let´s Dance. Få se vad som händer ikväll :D
Någon speciell som du hejjar på?
Eller ser du på något annat kanske? Vad isåfall???

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

haha jo ! :) tack! :D

jag har vairt på ett möte för vemån som jag ska till i februari om hur packningen ska vara osv :) sedan nu sitter jag och äter vindruvor! :D själv?:))

kram!

2011-01-21 @ 21:57:31
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: JENCIOUS

hihi! :) imorgon ska jag på handbolls vm i jönköping! kommer bli jätte roligt, ska dit med mitt fd handbollslag! :) vad händer för dig i helgen då?

trevlig helg! :D

kram!

2011-01-21 @ 22:16:11
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0