Måndagmorgon



Välkommen underbara läsare!

Har druckit en nybryggd mugg kaffe med lite mjölk i,
ätit en hembakad smörgås med gott pålägg på.
Läst tidningen och klätt mig.
Tjejerna har stuckit till skolan och vardagen är här:)

De varnar på radion även idag för halkan ute på vägarna,
det har kommit lite snö under natten
och då ser man ju inte vad som finns inunder.
Nämligen isen :s

Börjar verkligen bli riktigt trött på snön och kylan.
Vill ha vår, sol och värmen av solen... NU :D
Så vi kan fylla poolen med vatten,låta det värmas dag för dag.
Längtan är stor.

Som jag skrev igår så blir det veckohandling idag.
Ska skriva ned vad som bör handlas
så man har allt hemma och slipper springa alla dagar.

Utanför är det grått, men inom mig är det ljust :)
Vad kommer du att göra denna dag?

Godmorgon !  :)

Kram ♥
 


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Gomorron

Jaså du har med mjölk i kaffet jag med.

Då är de bara basgrejer man ska handla då

kram

2011-01-24 @ 09:17:00
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: JENCIOUS

sv, hoppas det blir bättre i lungorna! inte kul att inte må bra. :(

och lycka till med veckohandlingen! :D hihi.

kramar!

2011-01-24 @ 11:33:45
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: JENCIOUS

jo det är bra med mig, ska åka in till stan snart. :)

har inte planerat lunchen än, åt frukost för tre timmar sedan så är inte så hundrig ;) :)vad ska du äta till lunch då? :))

kram!

2011-01-24 @ 12:45:51
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0