Matschema 2½ vecka

Nu har jag fixat klart
 matschemat för 2½ vecka framåt.
Så imorgon blir det en veckohandling.
Springer man varje dag så blir det så mycket
av onödiga saker som kommer med i korgen/vagnen.

Ja vad ska jag då laga för mat denna veckan då?
Ja om du följer min blogg så ska du få veta :)
Men det kommer även fortsatt bilder på maten förstås.
Gillar att se bilder själv på mat man läser om.

Men nu ska jag borsta tänderna
och sedan få främmande, älskar nattbesök ;) 
.... Av John Blund :D
För honom vet väl de flesta VEM det är.




Godnatt !!!
Puss // Bibbi


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Jo de blir ju farligt dyrare o småhandla

Gonatt o sov gott

kram

2011-01-23 @ 22:56:53
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0