Musikgala



Så har det blivit lördag :)
Skidor och idrott hela dagarna på tv´n.

Har varit och handlat en del saker inför kvällen.
Det har blivit bestämt att vi ska ha hemgjord pizza :D
Tycker bättre om hemgjord då den inte blir lika fet som köpt.
Klarar inte av för mycket av den sorten för magen min.
Sen kan man ju få lägga på vad man själv gillar :)

Tog mig en ordentlig sovmorgon idag,det var inte alls fel.
Kroppen värker pga att jag igår var på bassängträning
och jag tog väl i lite för mycket.
Inte alls så slugt då kroppen redan mår skit. Men det ska bli bättre :)

Ikväll är det Musikgala.
Blir att sätta sig i soffan och kolla på det.
Men nu ska jag först ta mig en stor mugg kaffe :)

See you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0