Trevlig dag





Idag har dagen tillbringats i Enköping :)
Trevlig dag med andra ord.Min mamma bor där.
Hade med mig kalops som jag tillagade häromdagen.



Alla behövde ju äta mitt på dagen,
lättast är ju då att ha med sig mat man redan gjort klar.
Bara koka potatisen och värma köttet.
Ja det smakade mycket bra.
(glömde att fota min mat, så jag har lånat bild från nätet)

Hjälpte henne även med att fixa nya sallader.
Veckosalladen men även det enklaste...
strimlad vitkål med krossad ananas :)


Svängde även av i Västerås och köpte växter
till akvariumet, vilket behövdes.
Nu ser det riktigt fint ut :)

Vad har hänt hos dig under dagen då?

Kram ♥

 

Kommentarer
Postat av: Eva

Godmorgon.

Oj nu blev jag sugen på kalops. Det var längesedan fast idag så blir det något lättlagat.

Ska handla och göra din veckosallad idag tänkte jag sen blir det en ny tatuering i eftermiddag.

Ha det gott. Kram Eva

2011-01-30 @ 09:01:30
URL: http://thebitcheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0