Trötter är på besök..



Man borde kanske röra fötterna mot sängen :)
Har blivit dåligt med sömn sista nätterna ,då jag vaknat många gånger.
Det blir ju varken hackat eller malet då.
Märker även denna mörka årstid att jag är väldigt mycket tröttare.
Men samtidigt är jag ganska dålig på att komma till sängs.
Måste nog försöka ändra på mig något :)
Ska väl börja nu ...därför säger jag Godnatt goa bloggare!
Ses igen imorgon, om du vill.
För morgondagen är en oanvänd dag än så länge :)

Kramar om ♥


Ett tänkvärt citat:

"Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta.
Falska vänner är som höstens löv,
granna men blåser bort med första vindraget"


Kommentarer
Postat av: JD | - 30,1 kg!

Godmorgon :)

Nej jag besökte buddys för ett tag sedan, så innan nyår. Visste inte att dom bytt ägare.

Hur tror du det är nu då?

Kram!

2011-01-13 @ 10:00:39
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0