Min natt




Dagen har bara 1 tim och 15 minuter kvar.
Sedan börjar en ny vecka med nya utmaningar.
Har den största kvar att uthärda. SUCKAR . . . .

Imorgon ska jag följa med och hämta hem bilen på morgonen,
så det blir snart dags att lägga sig,
så man kommer upp vid 05.20 tiden :)
Fy vilken tidig tid... :s

Ska klippa mig så jag behöver bilen hemma :D
Inte en dag för tidigt att komma dit,
skulle ha behövt det för länge sedan.

Men nu säger jag godnatt.
Filmen " Huset vid sjön" slutar strax. Då hoppar jag i säng.

Ha det så gott, hoppas du får sova bra hela natten,
så du är pigg och utvilad då klockan ringer :)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Nadja

vi ska träffa cateringen som ska laga vår bröllops middag. =) Vad skoj med klippning. =) kram

2011-01-16 @ 23:14:05
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0