vilken fredagskväll

Hoppas Du som läser haft en bra kväll :)

Fortfarande har jag ont som f*n i huvudet :(
Men maten vart mer än bra :)

Smakade nyss lättsaltade chips
med dipp :( så nu mår jag även illa....



Hur F*N kan man så jäkla dum att
äta sådant som magen INTE vill ha
men huvudet frestas av och lurar i en ... ??????
man måste vara en IDIOT...eller??

Kan man inte ta livet av fula ideer
i huvudet som bara vill en illa???
Får man fängelse för sådant?????????


Till kvällsmat vart det
hemgjord råstekt potatis
med kalkonfilebröst marinerad i het sås,
Vid sidan bredvid en sallad :)
Kall öl vart det i dryck men inte mer styrka än  2,8 % :)

Imorgon ska jag ju köra bil :)
(Bild kanske kommer imorgon :D)

Vad har du gjort idag???

Kramar i masoor ♥

Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

jag har faktiskt slutat att äta sånt där, det är inte bra för en, jag mår jätte dåligt efter och så. :/



hur har din dag varit? :) har du några speciella planer för helgen? :))

kram!

2011-01-28 @ 22:14:56
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Ibland blir man sugen o ej kan stå emot

Idag åt jag sallad

kram

2011-01-29 @ 15:51:29
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0