Äntligen fredag

God morgon alla nyvakna :)!

Så har vi då kommit till fredagen i vecka 11 :)
Snöar gör det ute, helt onödigt enligt mig. SKa snart köra gubben til jobbet,
han har ett annat skift denna dag, och själv ska jag vidare till bassängträningen :)



I helgen har de utlovat värme och sol, får hoppas på att det blir så.
För på söndag kommer mina gamla vänner sedan 30 år tillbaka hit.

OJ! Det lät som jag är redan mossa :D
Men vi lärde känna varandra då jag var i början av tonåren :)




Skönt att jag städade igår då jag kunde ha sängkläderna och mattorna ute hela dagen.
Ibland är man väldigt väldigt smart, tänker ut saker och ting bra ;)



Idag tänkte jag  försöka få ihop lite havrekakor. Eftersom det blir gäster i helgen.
Bullar har jag redan så dem räcker bra.
Ska även tänka ut vad vi ska bjuda på för mat eftersom de kommer till klockan 13.00.



Ikväll blir det att se vad som händer på Let´s dance :)
Inte så många par kvar nu som dansar. Tycker de som är kvar är värdiga en vinst alla 3.
Mycket träning som ligger bakom dessa få minuter som de sedan ska visa upp för oss.




Men nu är det dags att borsta nötterna så man vågar le ävend enna dag ;)
Puss på dig tills jag kommer hem igen. berättar då HUR det gick på träningen :)

Pussssssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0