Dagens mat


Go kväll goding! :)
Idag började dagen tungt, men den har blivit bättre.
Så till lunch åt jag Västerbottenspaj med 4 körsbärstomater.

Fick massage i nacken och axlarna av min stora tjej.
Med tigerbalsam insmort. Brukar kunna göra underverk ibland.
Luktar väldigt starkt men uppfriskande.



Sedan vart det en filmstund. Såg filmen 2012, som många pratat om.
Tycker man tänkte efter en hel del under filmens gång.
Har du sett den? Vad ansåg du om den isåfall? 



Sedan vart det dags att fixa middagen.
Idag vart önskemålet stuvade makaroner med hemgjorda köttbullar.
Till det serverades körsbärstomater och små gurkor. Gott vart det :D




Visst är det gott med köpesmat osv ibland, men riktig husmanskost
är ändå det godaste tycker jag personligen som är gjord från grunden.
Kan inte heller äta typ köpta köttbullar. Magen mår inte bra,
så jag gör alltid dem själv liksom det mesta som vi äter i familjen.

NU är det Vad blir det för mat på tv´n med Per Morberg.
Så vi ses igen lite senare :)

Puss på örsnibben ♥


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vilken öppningsord från dig, jag suger i mig allt och kontrar med hej rara pudding

Vad gott de ser ut, snyggt upplägg

Fy att börja med ont i nacken, tur hon fick rycka in

kramar glatt

2011-03-16 @ 19:33:06
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Tomveronica

Beautiful site!

2012-01-12 @ 13:32:00
URL: http://tomveronica.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0