Du underbara




Så har jag fått lite lunch i mig. Ska nu ut i solen och fixa i bilen.
Behöver städa ur den på allt grus som man dragit med in.
Mycket skit drar man in med snö osv. Annars är det väldigt skönt ute.
Det blåser inte lika mycket idag som det gjort de andra dagarna.

I helgen har jag ändå varit ute och gått en hel del, trots att det blåst
mer än isbjörnar och tårarna runnit på följd av blåsten.

Men idag är det som sagt väldigt fint ute.
Så jag skriver mer senare då solen inte längre kan smeka min kind :)
Vad har du gjort denna helg?

Kramen från mig ♥

Kommentarer
Postat av: JENCIOUSSS

SV, haha vi hade Teknik, det suger verkligen, haha. :)

vad åt du till lunch då? :)

kram!

2011-03-28 @ 17:42:30
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0