Gamla vänner på söndagslunch




Söndagen började tidigt imorse då jag inte kunde somna om.
Så jag vaknade vid halv 7 och gick då även upp.
Satte mig i köket med dessa smörgåsar och en balja kaffe.
Till det vart det att se en film via datorn.




Vid 13 tiden kom mina gamla vänner sedan ungdomen på besök.
Det fick bli pasta med köttfärssås till mat, veckosallad och vanligt därutöver.
Även god ost förstås :) Denna gång vart det "Grana Padano"









Ikväll vet jag inte riktigt, men det blir nog bara varmt te och äggsmörgås
för den som vill ha något i sig :)
Själv känner jag mig mätt, så för mig blir det inget mera i matväg.
Ska nog se en film till ikväll, vad får vi se :)
I morse såg jag en film som hette "Letters to Juliet" ,den var bra :)

Nej dags att fixa jeansen som tvättades tidigare.
Vad har du gjort under helgen?

Kramis på dig sötnos så länge ♥ 





Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - Toppbloggare Scenbloggen

Hej bibbsan! :D



min helg har varit fin, ledig faktist så det är skönt! :D



hittar du på då?

KRAM KRAM

2011-03-20 @ 19:19:37
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0