Snö snö åter snö...



Så är man åter hemma efter ett pass i bassängen igen.
Skönt att se sin skylt så man vet man var välkommen hem igen :D

Idag tog jag det lugnare, har ingen lust att vara däckad i helgen då vi får gäster.
Det är det som gör livet lite mer komplicerat, man vet aldrig hur man
ska må då man vaknar pga reumatismen och fibromyalgin i kroppen,
den lever sitt eget liv.

Sotaren kom idag också, hade jag glömt helt.
Tur dem hittar upp på  taken själva :D Själv går jag inte upp på höga höjder.
Men han hade det inte så lätt och roligt på taket skulle jag tro då det var snöfall



Tittar jag åt andra håller var det lika illa ..






Och trots att det inte är så kallt, bara -2 grader idag



Så har t. om klockan utanför ledsnat och tagit ledigt tills det blir skönare



Den slår liksom fel på 7 timmar och 30 minuter :D

men nu får det bli en mugg kaffe innan det är dags att ta tjuren vid hornen igen.
Sätta sig i bilen och handla det som ska vara till helgen.
Något gott att äta och något gott att dricka.

Vad gör du idag? Vad har du för väder?

Puss i örat ♥

Kommentarer
Postat av: Hugosophia

Very informative. Great site. Really professional.

2011-08-04 @ 08:18:54
URL: http://hugosophia.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0