Tisdagmorgon och snö IGEN...



Godmorgon du underbara bloggläsare! :)

Ja jag menar just DIG :D ;)
Vem annars????

Idag var det att köra gubben till jobbet igen kl 05.30.
Sovit ganska taskigt inatt. Har så svårt att somna om
då jag vaknat av något. När ska man bli normal och sova som andra i huset?

Ute snöar det åter igen, fasen det skulle ju inte komma mer hade jag ju sagt!!
VARFÖR lyssnar inte vädergudarna på mig?? PUST!

Annars ska jag på möte idag 09.30 , vi får väl se hur det går. Bra hoppas jag förstås.
Man får anteckna :D



Ikväll blir det fläskkotletter till mat.
Stekte dem tidigare så det är bara att värma dem ikväll med något bra till.
Förmodligen kokt potatis god sås och kokta grönsaker, duger bra i magen det :D
Har du bestämt dig för vad som ska bli till middag vid ditt köksbord eller?

Till lunch ska jag testa Tortelloni med ost och soltorkade tomater,
med en grönsallad till. Såg denna förpackning i affären och vart nyfiken :D
Någon som redan vet HUR den smakar?



Idag blir det ingen bassängträning.
Den får bli imorgon istället, den var stängd idag fram till lunch,
vet inte om den var bokad eller om dem skulle göra något annat.
Kanske underhållning ....

Ja ja, jag får ta träningen imorgon och på fredag istället :D
På fredag är det även 1 April!!! Sjukt att hela Mars redan har försvunnit.
Vart tog den månaden vägen känns det som. Fast närmare värmen och solen, bad osv.

Men nu är det dags att fixa en ny panna med nybryggt kaffe
Ska sedan skjutsa tjejerna, hem får de gå efter skolan :)
Gubben ska hämtas  mot kvällen från jobbet också.

Så du ser dagen är fullspikad :D  Fast den bara har startat egentligen.

Men nu kaffe!


Puuussssss ♥

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jaså snöar det? hoppas de inte gör det här med :/

men de gör det säkert, fy fan!!

2011-03-29 @ 07:38:40
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Julia

Inget speciellt igår faktiskt :) Hade svenska prov, och det gick rent och schotahejtit... Hur mår du ? :)

2011-03-29 @ 07:52:51
URL: http://volume.webblogg.se/
Postat av: Marcela

Svar: Jo det är bara bra med mig :) Hur är det själv?

2011-03-29 @ 10:34:45
URL: http://wiiincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0