Träningen börjar igen :)



God morgon!
Idag skiner solen från helt klarblå himmel, underbart!
Känns så mycket lättare att vakna
kliva ur sängen och komma igång då solen ler mot en.

Skjutsade gubben min till jobbet imorse 05.30
jösses så ljust det har blivit så dags på morgonen!!!


Ska snart köra äldsta tösen till skolan, den yngsta blir hemma
pga att hon har inflammation i en tå,och kan inte ha sko på foten.
Idag ska hon till DSK för att få omlagt men även få ett intyg
för att inte vara med på simtävlingen senare i veckan.
Inte så väldigt lyckat att vara i bassängen då man har öppen infektion.


Men innan dess ska jag jag på bassängträning, ska bli skönt.
Har haft långt uppehåll nu eftersom jag hostat så mycket varit förkyld,
men även pga att jag inte klarade av att åka dit efter jag vart påkörd.



Men nu dags att röra sig ut genom dörren :)

Kramen så länge ♥


Kommentarer
Postat av: Sari

Åh så gott med bad...bastu och bad...myyyys



Önskar dig en underbar Tisdag min vän



Kram ...en stor en

2011-03-15 @ 08:38:41
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0