Vilken underbar dag

                                                    

God lunch goa vän!

Smeker solen din kind idag?
Hos mig lyser den gudomligt 
J
Har varit på bassängträning,
tankade även bilen på samma gång. 
 

Fasen så dyr bensinen har blivit och
dyrare lär den bli tills semestrarna börjar.       
Så är det ju alltid. Här kostar den 14.03 kr idag,
vad kostar den vid dig?

 Man får börja cykla mycket mera.

Idag efter lunch ska jag träffa en trevlig tjej.
Hon är utbildad kostrådgivare.        
Jag har ju för många år sedan gjort en GBP operation, 

men har aldrig efter den haft någon
att bolla just matfunderingarna med.
 

Nu av en slump träffade jag denna tjej
efter att jag hade varit                                      
till tandis här om dagen.
Hon kunde även få fram hur mycket                                       
fett och muskler jag hade. Intressant
J

Vet att i större städer är inte detta något konstigt, 

men då jag bor i mindre stad
så finns det inte så mycket finesser
J                            
Jag hoppas verkligen att hon blir kvar
så det inte bara gäller för en kortare tid.     
För om inget annat så är vi säkert många som kan ha glädje
av en bra kostrådgivare. Man behöver ju inte vara opererad.


Lunchen idag bestod av gulaschsoppa  J                                                          
Tycker att soppa ibland kan vara väldigt gott.

Men nu ska jag ta en mugg kaffe på maten,

den ska jag avnjuta på min soliga altan där det är riktigt varmt nu.

Vad äter du idag?


Kramar om länge ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0