Så var det gjort




Har nu fått min B12 spruta.
Det är absolut inget jag gillar, gilar inte nålar.
Men ibland så får man ta tjuren vid hornen.
Nu behöver jag inte svettas över denna stund
förän om 3 månader igen. PUST!

Många satt i väntrummet vid läkarstationen.
Influensa, vinterkräksjuka,magsjuka massor av olika saker går nu.
Hostan är en grym sak sa de.
Vissa har den i mer än 12 veckor, låter ju inte klokt.


Min man fick utskrivet
Acetylcystein Sandoz att lösa i vatten.
Får väl hoppas hostan släpper med dessa.



Ska strax börja med middagen.
Skönt att bara behöva koka potatisen
då alla är som mest hungriga senare.

Tjejerna mina är åter i skolan, sportlovet är slut för iår.
Inte  många veckor kvar innan yngsta tjejen slutar 9:an
och den äldste har gått 1:a året klart på gymnasiet.
Ruggit hur fort veckorna går. HUR ska man hinna med?


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Skönt de är gjort

Fy att de ska vara dessa sjuka

Ja tiden går verkligen fort

kram

Käkat mat diskat, ska vika tvätt

Men jag får ta de lugnt har fortfarande ont efter fallet

2011-03-07 @ 13:40:15
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0