Vad hände egentligen?

Så sitter jag här och försöker på ordning på mina tankar :s

Fick först ett samtal på mobilen, sedan sms på samma telefon.
Saker som inte var så roliga meddelades.




En person hade fallit ihop vid en matsal och skulle hämtas av ambulans.
Förälder var på väg också,  har även pratat med denne.

Man blir orolig som förälder då saker händer och man inte riktigt vet varför.
Man bara tror och spekulerar i vad det berott på.
Jag hoppas verkligen att det inte var något allvarligt , då svar finns att få.


Annars skiner solen så fint från klarblå himmel även idag :D
Imorse hade vi faktist hela 3 plussgrader då kl var runt 7.30 tiden.
Nu har vi närmare 10 grader pluss, det går verkligen åt rätt håll :D

Tänker ta på mig en tjock tröja och skorna och gå ut en sväng.
Ta med mig hörsnäckorna till mobilen så jag kan lyssna på skön musik
under tiden som jag njuter av de smekande solstrålarna mot mitt ansikte.



Man måste passa på att vara ute nu när det både är varmgrader och
isen smälter bort så man slipper slå omkull :)

Vad ska du göra idag då?
Lunchen får väntas med tills jag åter kommer hem från promenaden :)






Kramar om så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0