Läkaren idag

Hej Du söta, goa !
Välkommen hem till min lilla vrå :D

I morse kl 8.00 hade jag tid till min läkare.
Hade så jäklans ont i huvudet och nacken.
Han skulle kolla nacken eftersom inte värken ger sig.
Nu skrev han en remiss till magnetröntgen inom snar framtid.



Gubben min får följa med då och köra.
Magnetröntgen görs i Västerås.
Han ansåg också att man vill ju bli ordentligt utredd.
Man vet ju att jag vart påkörd men vad som
hände iom det i kroppen kan man ju bara gissa :( 



Annars har jag inte gjort så mycket idag, varmt som bara den.
25 grader varmt i skuggan, då har inte solen kommit runt än.
Tänkte ha köttbullar med makaroner  till middag :)
Om jag orkar steka i denna värme, det visar sig.

Men nu ska jag vila en liten stund, tog precis en tab mot värken.

Vad gör du denna tisdag? Har du vackert väder? :)

Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Mådde

vädret kan inte bli bättre

och de blir nått färdigt från frysen till middag

tur jag har en massa gomat där som bara väntar på att bli uppäten

2011-05-10 @ 15:54:26
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Eva

Godmorgon! Vad bra att läkaren i alla fall försöker hitta vad som är fel med din nacke. Jag har minsann inte ens fått föreslaget en magnetröntgen men jag fick ju min diagnos ändå så man ska väl vara nöjd för det.

Ha en skön dag.

Kram Eva

2011-05-11 @ 09:08:14
URL: http://thebitcheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0